מאמרים

בחירת פעילות ספורטיבית לשעות הפנאי - המשך המאמר

מעבר להנאה שבפיתוח הגוף, עצם חיזוק הגוף אמור להקנות לכם ביטחון עצמי רב, ובכלל להנעים את הזמן שלכם במשהו מועיל. לאחר שמחקרים מצאו קשר בין פעילות גופנית לפעילות תקינה של המוח, רבים מצאו את הזמן להצטרף אל חדרי הכושר כדי להצליח בלימודי ובעבודה. חדרי הכושר הם משהו חובק עולם, כך שגם אם תעברו אל עבודה בחול תוכלו להמשיך בפעילות.
תוכלו גם לבחור בחוגי העשרה וקורסים שונים וממוקדים יותר. אם חשקה נפשכם בפעילות גופנית מן המזרח, לדוגמא, תוכלו להצטרף אל הקהילה הגלובלית של מיליוני האזרחים ברחבי העולם המשתתפים בשיעורי יוגה. הפעילות הזו אמורה להרגיע, לאזן את הנפש, ובדרך גם תוכלו אפילו ליהנות מהמתיחות, התרגילים, והמדיטציה מדי סיום שיעור. הדרכת הורים.
היתרון הרב של פעילויות גופניות כמו יוגה ופילטיס הוא האפשרות לעבור בעתיד לשלב הבא – עושים את התרגילים מהבית, וחוסכים זמן וכסף רב. אחרי שעשיתם את הפעילויות במשך תקופה מסוימת, ואתם מרגישים מספיק מוכנים, תוכלו לרכוש מזרון התעמלות ולהתחיל לתרגל לבדכם. בין אם אתם נוסעים אל עבודה בחול או אחרי חופשה, תוכלו לערוך את התרגילים האלה בזמנכם החופשי ובחדר שלכם. מי אמר שאי אפשר להתעמל בבית?
באופן כללי, מומלץ בחום להקדיש את הזמן לפעילות גופנית שתרומם את הרוח והנפש. אל מול "הפעילות הגופנית" שלנו בפייסבוק, לכדורגל ולענפי הספורט השונים קיימת תועלת רבה יותר.

חזרה לחלק ראשון